zondag 9 juli 2017

Summer with lovely Swimwear

Hoi! Sorry dat ik zo weinig online ben geweest! Ik had het heel erg druk met school..
Maar ik ga vandaag weer een post online zetten. Ik hoop dat ik het niet nog een keer vergeet. Stiekem was ik het ook een beetje vergeten.. Oepss :)

Ik heb voor deze post heb ik wat leuke zwemkleding uitgezocht. Het is immers Zomer!

Laten we starten met de prachtige Doutzen Kroes. Je kan haar kennen als model. Ze komt oorspronkelijk uit Nederland.
Doutzen heeft een gruwelijk mooi badpak aan. Het staat lekker stoer maar toch ook sexy!

https://dutch.alibaba.com/product-detail/3d-digital-printed-women-s-tiger-head-pattern-elastic-swimwear-60205592551.html

Ik vind dit badpak het beste erop lijken!
Heel stoer! Op deze site vind je nog meer leuke badpakken!











Laten we verder gaan met Taylor Swift.
Taylor Swift is een geweldige zangeres!
Wauw wat ziet ze hier mooi uit! Dat badpak past perfect bij haar figuur.

https://www.beslist.nl/products/mode/mode_468967/c/pr_kleding~5875903#/modal=browse/mcatid=137/mitemid=66825060/mshopid=195855/mshopitemid=823748648/

Dit badpak lijkt bijna precies op die van Taylor Swift! Hij staat heel lief en elegant.










Laten we nu even een bikini doen!
Selena Gomez heeft heel veel leuke bikini's.
Deze keer heeft ze een leuke blauwe bikini aan.
Die bikini ziet er leuk fris uit!Ideaal voor de zomer!

http://www.intimo-fashion.nl/intimo-bikini-groen-blauw-81723334-56.html

Kijk even naar deze bikini! Hij lijkt precies op die van Selena Gomez! Tijd om deze in huis te halen.












Dit was alweer mijn blog. Echt sorry dat ik zo lang niet op mijn blog ben geweest. Ik hoop dat jullie het wel begrijpen. Ik denk dat die win actie ook niet meer door gaat. Sorry hiervoor!

Hopelijk zie ik je weer bij een nieuwe post. Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten